Mycket att göra men mindre tid att göra det på ...

God natt kamrater!

Idag har varit en dag där jag borde studerat mycket, mycket mer än vad som faktiskt blev gjort. Ligger efter med läsningen en aning så att säga. Men det löser sig, i alla fall intalar jag mig det så natten inte ska präglas av insomnia på grund av stressen. I morgon blir ju inte situationen bättre direkt. En välbehövd städning av rummet på morgonen för att sedan ta sig till Lilltorpet där skolnämnden ska ha sitt sammanträde för att sedan gå till Naturskolan för lunch och lite info om verksamheten osv. för att sedan ha sammanträdet tidigt på eftermiddagen. Nu kanske aktiviteten som jag ska ägna mig åt efter det och troligen resten av morgondagen te sig ganska uppenbar men säger det i alla fall - PLUGG!

Kanske synd att klaga men kursen är rolig i övrigt som tur är. OM jag har tid hoppas jag på en fotorunda då det var länge sen, men i nuläget verkar det ganska osannolikt. Nog om det, sitter nämligen och peppar inför Peace & Love '11! Hoppas på underbart väder (d.v.s. INTE för varmt, lagomt med moln, nada regn osv.) inga inställda artister JAG vill se eller alltför dryga människor på campingen. Hoppas även på en stor skara underbara vänner som ska förgylla campingvistelsen som jag förövrigt inte tenderar att gilla speciellt mycket. Självklart blir det bästa att få nya P&L minnen med min underbara flickvän!

Samt så har jag denna afton också spenderat på youtube och lyssnat på Dorsins valvisor -
Min favorit är då den om Jan Björklund, den svänger mest och likaså stämmer in mest.

Således ser jag fram emot sommaren, men nu ska jag sussa!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Petter

Ja fan så gött det ska bli i sommar!! P&l kommer säkerligen bli dunderbart! :) Men jag vet fortfarande inte om jag får ledigt från mitt sommarjobb, suck.. Kommer inte ha någon semester alls annars :( well well



Ska bli kul att läsa här, du får se till att vara lite mer aktivare med inläggen än vad jag är haha.



peace!

2011-05-26 @ 17:11:39
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0